Sunday, August 9, 2009

SayA BuDaK baRu BeLajAr.......................

0 comments

Bnda baru bagi aku yang baru tahu dimana nak dilepaskan idea-idea aku yang duk terperuk kat otak yang tak pernah kulepaskan melainkan melalui conversation gan teman-teman.....[siapayangpeduli] menjadi agendaku kerna lau dah masuk bnda2 blog nie kritikan pedas dek mengancam ideologi yang kita kuarkn pasti akn berlaku......so I'm ready towards it....moga ideologiku nnt sama2 dapat buka buah fikiran dan pendpt korg serta aku juga iaitu ILMU menerusi globalisasi,ilmu itu bole jd dalam bentuk apapun.....Cabaran dari seorang lecturer membuat sy ingin tahu apa yang akan terjadi setelah mempunyai blog sendiri tidak kira la isu yang kita bangkitkan itu berbaur politik[jangan keterlaluan sehinggakan leh kena tangkap badan tertentu udahla], isu semasa, apa yang kita fikirkan mahupun cuma cerita kita sehari-hari dalam menempuh onak duri tyme masi lg bernafas kat muka bumi nie.....Cabaran nulis blog kat Malaysia nmpknya menutup sedikit what we call as "freedom of speech" gan idea yang berbangkit,[operasi lalang tu dah cukup wat saya sendiri berfikir dahulu sebelum ingin mengeksperikan pa yang nak dinukilkan]...herm terfikir gak...sama ada fakta yang kita kuarkn itu fakta beneran atau auta semata-mata.....kebenaran dalam masa kini sukar tuk dipastikan.....somanya putar kesana,belit kesini,propaganda kat sana,tak cukup reka cita kat sini.....tengokla sejauh mana kot2 blog nie leh sampai...ntah2 sebulan dua br post issue......

0 comments:

Post a Comment